Trænings info

Morgenmotionisterne M/K V

Instruktører: Norma og Birthe
Vi starter med en grundig opvarmning af alle muskelgrupper til god musik. Vi skal arbejde med kondition, styrke, balance, og have sved på panden. Vi træner med vægte, elastikker o.s.v. Effekt på den lille Redondo bold, lidt senior workout, lidt dans til latinamerikanske rytmer (Zumba og Zumba toning) Vi skal også bruge lattermusklerne, og det hele afsluttes med afslapning og udstrækning. Derefter vil der være socialt samvær, så husk kaffe eller the. Vi er igen i år 2 instruktører på holdet, så vi kan tilgodese alle. Både de der ønsker tempo og fart, men også til dem der ønsker det lidt roligere. Alle kan være med – både mænd og kvinder.

 

Mini Jumpers

Instruktører: Mathilde

Hjælpeinstruktører: Ida E. og Emilia

På Mini Jumpers stifter vi bekendtskab med forskellige spring. Det er bl.a. vejrmølle, araberspring, opspring og forøvelse til salto. Vi lærer grundprincipperne i springene, så springet kan udøves bedst muligt. Udover det skal vi selvfølgelig have det sjovt og udfordre os selv.

 

 

Puslinge

Instruktør: Mathilde

Hjælpeinstruktør: Ida E.

På Puslinge handler det meget om, at vi skal lege og hygge. Vi skal lærer vores kroppe at kende og hvordan den fungerer. Vi skal lærer redskaberne at kende og ikke mindst skal lave gymnastik uden mor og far

 

Forældre/Barn

Instruktør: Anja V.

Aldersgruppe: 2 år+ med forældre, bedsteforældre e.l.
Tag hinanden i hånden og kom til familiegymnastik. Vi løber, hopper, leger, kravler, triller og klatrer rundt. Men først og fremmest skal vi have det sjovt sammen.

Junior  Jump

Instruktør: Dorte

Hjælpeinstruktører: Ida P. og Charlotte
Velkommen til spring i minitrampolin og på team-track (luft måtte) Vi skal lære dig at
springe høje saltoer, både lukkede og strakte, evt. med skruer. Vi skal sætte spring sammen, så kraftspring slutter med saltoer, og araberspring ender med flikflak eller baglæns saltoer. Vi varmer grundigt op, så hele kroppen er klar til extreme udfordringer. Hop i dit bedste gymnastiktøj, og husk hårelastikken, og helst bare tær`- eller springsko. Vi glæder os til at undervise og udvikle jer og jeres kroppe. Kom og prøv os af, også selvom du selv tænker, det her kan jeg ikke –vi skal nok lærer dig det.


Jumpers

Instruktører: DorteLine og Mille
Grundig opvarmning af hele kroppen - spændende springserier, små rytmedele. Vi skal træne / lære alle typer af salto, også med skruer. Vi skal træne dobbelt spring i trampoliner og på air måtte. Vi lægger vægt på den tekniske læring om det enkelte spring og hvorfor kroppen gør som den gør, når man påvirker den med fart, kraft og afsæt. Vi vil giver den gas hver gang, hvis I vil.

 

Zumba

Instruktør: Lone

Man skal være fyldt 16 år i 2018
Sjovt, nemt, anderledes, dansebaseret tempofyldt træning for både krop og sjæl.

 

Rytme & Dans 4år – 1. kl.

Instruktører: Anja V. og Anja P.

Rytme og Dans er holdet hvor vi laver rytmisk gymnastik og serie til god musik med inspiration fra bl.a. MGP. Vi vil øve os i at bruge håndredskaber, øve balance, hoppe, svinge, danse og meget mere. Vi skal i løbet af sæsonen lære 2-3 serier som vi skal vise til opvisningen. Og så skal vi selvfølgelig have det sjovt. Kom og hver med

 

Jumping Fitness

 

Jumping Fitness er en dynamisk træningsform, som udføres på specieludviklede trampoliner.

Vi laver serier til god musik og da intensiteten er høj det meste af træningen får vi alle sved på panden.

Jumping Fitness er for alle, der har lyst til at røre sig, få varmen og ikke mindst smil på læben. Det er en sjov og anderledes træningsform og vi glæder os til at vise alle de mange muligheder, der er på trampolinen, hen over sæsonen.

Husk indendørssko, vand og et lille håndklæde

Herreholdet

Instruktør: Mads

Fitness Mix 1-3

Instruktører: Anja V. og Ditte

 

Fitness Børn 0.-2.kl

Instruktør: Ditte

På dette Jumping Fitness hold skal vi primært grine, lege og have det sjovt. Træningen består af lege og serier på trampolinerne, til sange som børnene kender. Vi laver serier, som styrker deres motorik og balance. Holdet er for både piger og drenge, som kan lide at få pulsen op.

Husk indendørssko og vand

Fitness Børn 3.-7. kl.

Instruktør: Anja V.